Potpredsjednica Vlade i ministrica obitelji, braniteljai međugeneracijske solidarnosti Jadranka Kosor otvorila je, kao izaslanicapredsjednika Vlade dr. sc. Ive Sanadera, novoizgrađenu dionicu brze cesteVrbovec-Gradec. Dvije godine trebalo je radnicima tvrtke Strabag da završe 15,5kilometara brze ceste Vrbovec – Gradec, koju Hrvatske ceste zovu D 41, amještani Vrbovca svojom obilaznicom.Potpredsjednica Vlade i ministrica obitelji, branitelja
i međugeneracijske solidarnosti Jadranka Kosor otvorila je, kao izaslanica
predsjednika Vlade dr. sc. Ive Sanadera, novoizgrađenu dionicu brze ceste
Vrbovec-Gradec. Dvije godine trebalo je radnicima tvrtke Strabag da završe 15,5
kilometara brze ceste Vrbovec – Gradec, koju Hrvatske ceste zovu D 41, a
mještani Vrbovca svojom obilaznicom. Ta brza cesta, na kojoj će biti dozvoljena
brzina od 110 kilometara na sat, svojim izgledom podsjeća na autoput jer je
ograđena žicom, ima odmorište te izlazne pravce prema svim dijelovima Vrbovca i
dva vozna kolnika bez zaustavnih trakova u oba pravca.
Čestitajući svim graditeljima na dovršetku radova potpredsjednica Kosor rekla
je kako je riječ o dionici brze ceste dugoj 15,15 kilometara, čija je izgradnja
stajala oko 330 milijuna kuna. Potpredsjednica Kosor napomenula je kako je
otvorenje i ove dionice jedan od primjera ravnomjernog gospodarskog razvoja
čitave Hrvatske, budući da se radovi nastavljaju i na izgradnji dionica brzih
cesta prema Bjelovaru i Virovitici, te Križevcima i Koprivnici.
Cestarina se neće naplaćivati – kaže Frano Gašpić,
glavni inženjer Hrvatskih cesta na gradilištu. Ova tek sagrađena dionica kod
Vrbovca nastavak je na prije izgrađenu cestu Sveta Helena – Vrbovec, a kada
početkom kolovoza bude puštena u promet, skratit će put od Zagreba do
Bjelovara, Koprivnice i Virovitice za čak 20 minuta. Na kraju obilaznice oko
Vrbovca ostavljena su dva odvojka od kojih će jedan u budućnosti biti nastavak
ceste prema Križevcima i Koprivnici, a drugi prema Bjelovaru i Virovitici.
Odmah nakon otvaranja počet ćemo projekt gradnje te
ceste do Koprivnice i Bjelovara – obećao je ministar Božidar Kalmeta ističući
kako bi već iduće godine mogli početi radovi na novim trasama.
Stjepko Boban, predsjednik uprave Hrvatskih cesta, vjeruje da će još 24
kilometra do Bjelovara biti dovršena do kraja 2009., a 42 kilometra do
Koprivnice godinu dana kasnije. Boban je to čvorište nazvao
Podravsko-bilogorskim ipsilonom.