Završen je prvi krug natječaja za “Donaciju godine 2012.”, koji su raspisali Zagrebačka banka i Hrvatska obrtnička komora te je stručna komisija odabrala 10 finalista. O pobjednicima će odlučiti korisnici Facebooka, glasovanjem, do 25. lipnja. Aplikacija će na Facebooku biti otvorena od 11. do 25. lipnja, periodu u kojem će korisnici Facebooka imati priliku svojim glasovima podržati projekte. Svatko će moći dodijeliti po tri glasa, a rezultati glasovanja bit će objavljeni po završetku aplikacije.
Možete se prijaviti za glasovanje na sljedećem linku: https://apps.facebook.com/zabadonacijagodine
Finalisti:
1. Ivana Pavić, za proizvod „ILI_ILI” – modularno rasvjetno tijel
2. Bojan Podhraški, za proizvod „PLAMI” – viseća staklena svjetiljka
3. Veronika Gamulin i Zvonko Pošpaić, za proizvod „EKOLICA”
4. Tea Janković i Neven Glavić, za proizvod „NOŽ ZA OTVARANJE ORAHA”
5. Melita Lozić, za proizvod „HOBA PIROFILA” (ona koja voli vatru)
6. Tonći Grabušić, za proizvod „TORPEDO” – pisaći instrumenti
7. Nenad Jirouš, za proizvod „PARTWISH”
8. Kruno Krznarić, za proizvod „KAPJA ZLATA”
9. Vladimir Klanfar, za proizvod „OGNJIŠTE” – suvremena kuhinja na temeljima tradicijske baštine
10. Ivana Klement, za proizvod „KRUHICA i KRUŠARICA” – kolekcija suvenira od ručno tkanog platna
PARTWISH
Uskoro će Božić, uskoro će ona luda strka oko kupovanja darova. Kome? Što? Koliko? Jel to već ima? Svi mi već sve imamo, sve materijalno u svakom slučaju. Što se dogodilo s onim iskrenim čestitkama, iskrenim željama, zagrljajima i veseljem u dobrom društvu prijatelja, obitelji, poznanika? PARTWISH ne ispunjava želje, ali ih prenosi. Prenosi ono najbolje što, od srca, želite svakome do koga vam je stalo.
Kako to PARTWISH radi?
PARTWISH poklonite prijatelju, poslovnom partneru, obitelji ili ga pak oni poklone vama. Stavite ga na stol, a svatko tko vas posjeti, na papiriću će napisati želju ili poruku i zataknuti je među grančice PARTWISHA, na taj ga način kiteći.
Poruke i želje gomilat će se, vi će te ih spremati, a onda poput spomenara čitati slijedeće godine pa one iduće i tako dalje, sjećajući se pritom vama dragih osoba.
PARTWISH-ev je cilj promovirati sve one lijepe, nematerijalne aspekte Božića, širiti lijepe želje i mamiti osmijehe na lica ljudi.
(www.evirovitica.com)