Nakon 41. sjednice Skupštine virovitičke gradske tvrtke Virkom d.o.o. na kojoj je između ostalog naglašeno da je Ugovor o sufinanciranju projekta poboljšanja vodokomunalne infrastrukture aglomeracije Virovitica vrijedan čak 120 milijuna kuna potpisan od strane Hrvatskih voda, Grada Virovitice, Općine Lukač, Općine Špišić Bukovica i Virkoma te se u narednih nekoliko dana očekuje i potpisivanje od strane Ministarstva poljoprivrede kojim bi se stvorili svi preduvjeti da se ovaj projekt provede u djelo predstavljen je i električni gradski automobil koja je tvrtka Virkom, nakon provedene javne nabave, kupila uz sufinanciranje Fonda za zaštitu okoliša.
Naime na Natječaju Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost Virkom d.o.o. je ostvario pravo na dodjelu bespovratnih sredstava subvencije u iznosu od 69.381,68 kuna koje će iskoristiti za nabavku jednog osobnog električnog automobila te jednog električnog skutera.
Prosječni električni gradski automobil spreman je na struju prevaliti više nego solidnih 160 kilometara, državni poticaj od 40% a najviše do 70.000 kuna, uštede u potrošnji i održavanju te niz drugih konkretnih pokazatelja potaknuli su Virovitičku komunalnu tvrtku Virkom d.o.o. da se prijavi na natječaj Fonda za zaštitu okoliša i energetsku učinkovitost za sufinanciranje jednog električnog vozila i jednog električnog skutera.
Dobrom pripremom natječajne dokumentacije te dokazanom opravdanošću investicije na istom natječaju Virkom je ostvario pravo na dodjelu bespovratnih sredstava subvencije u iznosu od 69.381,68 kuna koje će iskoristiti za nabavku gore navedenih vozila.
Povodom ove hvale vrijedne investiciji, koju je pozdravio i virovitički gradonačelnik Ivica Kirin, direktor Virkoma Damir Marenić nam je rekao:
Kupnjom ove vrste vozila tvrtka Virkom je među vodećima u promoviranju održivog razvoja i društveno odgovornog ponašanja, te dokazujemo kako i budućnosti planiramo voditi brigu o očuvanju okoliša, ekonomičnosti i smanjenju troškova, a sve u korist svojih potrošača. Električna vozila su po mnogočemu bolje rješenje za osobni prijevoz od vozila s motorom na unutarnje sagorijevanje. Ne stvaraju buku ni ispušne plinove sa emisijom CO2, vrlo su ugodni za vožnju i odgovaraju im manje prosječne brzine, što je idealno za svakodnevnu gradsku gužvu. Troškovi održavanja gotovo da i ne postoje, servis je svake dvije godine, punjenje na običnoj kućnoj utičnici, poticaji pri kupnji, i još niz pogodnosti kojima se stimulira kupnja električnih vozila učinili su vožnju na struju prihvatljivom sa ukupnim troškom od 8 kuna na 100 kilometara.