Stručni skup o školovanju učenika s teškoćama u razvoju

KK-skup3Najviši stupanj pedagoškog povezivanja djece s teškoćama u razvoju s redovnom populacijom je inkluzija koja ih tretira kao ravnopravne sudionike u odgojno-obrazovnom procesu. No neusklađenost propisa s praksom uzrokuje brojne probleme, pa je s ciljem njihova rješavanja županijski Upravni odjel za prosvjetu, kulturu, sport i tehničku kulturu organizirao je stručni skup. Tema je bila “Školovanje učenika s teškoćama u redovitom školskom sustavu s posebnim osvrtom na školovanje učenika ispodprosječnog intelektualnog funkcioniranja”. Sudionike skupa, ravnatelje osnovnih škola i stručne suradnike na početku je pozdravila pročelnica Odjela Vesna Šerepac, a predavanje je održala defektologinja Aleksandra Krampač-Grljušić, ravnateljica Osnovne škole Ljudevita Gaja u Osijeku, koja ima veliko iskustvo u školovanje učenika s teškoćama. (www.icv.hr,

Skip to content