Virovitički gradonačelnik Ivica Kirin na konferenciji za novinare predstavio je besplatan broj telefona komunalnog info centra 0800 9995 koji je uveden 1. ožujka ove godine, a putem kojega građani besplatno mogu Gradskoj upravi prijaviti neku štetu, dojaviti probleme koje uoče u svojoj sredini i sve ostale potrebe u vezi s komunalnom infrastrukturom. Na prijašnji broj komunalnog info centra do sada je primljeno oko 11.000 poziva građana, koji su prema riječima gradonačelnika Kirina od velikog značaja za samo funkcioniranje i rad Gradske uprave, jer se svaki poziv evidentira i na temelju njega gradske službe imaju uvid u slične probleme na terenu. Nakon evidentiranja poziva djelatnici komunalnih službi izlaze na teren kako bi se upoznali s problemima, koje u dogledno vrijeme prema prioritetima i rješavaju.
Osim toga, tom prilikom novinarima je još jednom predstavljena autotaksi služba koja će, kako ističe gradonačelnik, umnogome pomoći u prijevozu ne samo naših sugrađana, nego i onima koji dolaze u grad Viroviticu. Gradonačelnik je pozvao sugrađane da što više koriste taj gradski prijevoz, pogotovo mlade u kasnim noćnim satima tijekom vikenda. (www.icv.hr/www.virovitica.hr/)