Komunalni info centar do sada zaprimio 437 zahtjeva od kojih je pozitivno riješeno čak 80 posto

Objavljeno:

Podijeli:

Popularni sadržaj

Tajnica – pročelnica Grada Virovitice Mirjana Terlecky u prostorijama Grada Virovitice održala je sastanak sa direktorima gradskih tvrtki i pročelnicima Grada Virovitice vezano uz komunalni info centar. Naime Grad Virovitica uveo je broj telefona 725-380 na koji građani svakodnevno mogu dojavljivati Gradu i komunalnom odjelu sve probleme koje uoče u svojoj sredini, ulici, naselju, centru grada na javnoj rasvjeti, cestama, nogostupima, javnim površinama, drveću, parkiralištima, fasadama, vodovodu, kanalizaciji, plinu…

Na sastanku je privremeni pročelnik Upravnog odjela za komunalne poslove i graditeljstvo Marijo Klement iznio podatak da je putem telefonskog broja 725-380 do sada pristiglo čak 437 poziva koji su riješeni u 80 posto slučajeva te je istaknuta nužnost da gradske tvrtke izvijeste navedeni Upravni odjel o mogućnosti rješenja problema kako bi se građane o tome na vrijeme izvijestilo.

Donesen je i zaključak da ukoliko se problem ne može riješiti, postoji obveza nadležnog upravnog odjela da stranci odgovori u roku od 14 dana od zaprimljenog zahtjeva uz obrazloženje ili se stranka uputi na onu instituciju koja eventualno može riješiti navedeni problem.

Komunalni info centar radi od 0-24 sata, a iza 15 sati poruke se mogu oataviti na telefonskoj sekretarici kao i na broj faksa 801-587 ili na e-mail: komunalni.poslovi@virovitica.hr.

Za hitne pozive poslije 15 sati te vikendom građani imaju na raspolaganju tel. broj 112 ili brojeve komunalnih redara 099-802-2409 ili 099-310-6936.

Skip to content